• چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه، ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵
  • دسته بندی : شهرستان‌ها
  • کد خبر : 972-2090-5
  • خبرنگار : 22
  • منبع خبر : پوششی

رئیس روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت:

روابط عمومی ها باید در نظام تصمیم سازی مدیران نقش داشته باشند

مشاور وزیر و رئیس روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت تأکید کرد: روابط عمومی ها باید نگاه فرآیندی به مجموعه داشته باشند، درک و اطلاعات خود را نسبت به مسائل روز حوزه صنعت و معدن بالا ببرند، فرایند کار را همیشه رصد کرده تا در نظام تصمیم سازی مدیران نقش داشته باشند.

به گزارش ایسنا منطقه کویر، فرزاد خلفی در چهارمین گردهمایی مدیران روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان های کشور در فرهنگسرای مس شهر سرچشمه با گرامیداشت یاد آیت الله هاشمی رفسنجانی به نامگذاری سال جدید به نام “حمایت از کالای ایرانی ” اشاره و اظهار کرد: مسئولیت ما روابط عمومی ها در سال جدید سنگین تر است و ما باید کمک کنیم از ظرفیت های بخش خصوصی در این راستا استفاده بهینه داشته باشیم.

وی افزود: علیرغم همه مشکلات و آسیب هایی که در حوزه روابط عمومی وجود دارد از جمله منابع مالی و انسانی، باید کمک کنیم و روابط عمومی ها و مجموعه ارتباطات در سال پیش رو با مشارکت بخش خصوصی پیش بروند.

مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه امروز در دنیا دولت سه وظیفه مهم تامین امنیت، نظارت و خدمات عمومی را دارد، خاطرنشان کرد: تجربه موفق اقتصاد دنیا نشان داده است اقتصادهای دولتی اقتصادهای ناکارآمد هستند، اقتصاد باید در بخش خصوصی باشد هرچه این بخش قوی تر شود تولید و ثروت بیشتری داشته باشد و از آن طرف مالیات بیشتری به دولت می دهد و دولت آن را در قالب خدمات عمومی ارائه می کند.

خلفی ادامه داد: نتیجه خدمات عمومی، رفاه اجتماعی و نتیجه این مهم رضایتمندی جامعه است و تامین کننده امنیت عمومی است.

وی عنوان کرد: امروز اگر کرمان در خوردرو سازی موفق است و گل گهر سیرجان و مس سرچشمه نگین توسعه استان کرمان هستند اینها توسط بخش خصوصی اداره می شوند و فعالیت می کنند.

مشاور وزیر و رئیس روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت تأکید کرد: روابط عمومی ها جدا از انکه علم ارتباطات را می دانند باید نگاه فرآیندی به مجموعه داشته باشند، درک و اطلاعات خود را نسبت به مسائل روز حوزه صنعت و معدن بالا ببرند، فرایند کار را همیشه رصد کرده تا در نظام تصمیم سازی مدیران نقش داشته باشند.

خلفی اضافه کرد: یک روابط عمومی نباید بگذارد لحظات آخر تنها نتیجه گیری ها را منعکس کند بلکه بایستی در فرایند نتیجه گیری های مدیران سهم داشته باشد.


انتهای پیام

ارسال خبر به دوستان

* گیرنده(ها):

آدرس ایمیل ها را با علامت کاما از هم جدا نمایید. (حداکثر 3 آدرس پست الکترونیکی گیرنده را وارد نمایید)
متن ارسال:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
آدرس سایت شما:
* آدرس پست الکترونیکی:
* متن:
* کد مقابل را وارد نمایید: