• پنجشنبه ۱۴ دی ماه، ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲
  • دسته بندی : فرهنگی و هنری
  • کد خبر : 9610-1387-5
  • خبرنگار : 3
  • منبع خبر : دریافتی

انتشار کتاب مدیریت روابط عمومی در ایران

کتاب مدیریت روابط عمومی در ایران  توسط انتشارات قلم امامت و به تالیف علی کامیاب مقدس در زمستان سال جاری منتشر و روانه بازار کتاب شد. 

به گزارش ایسنا منطقه کویر، این کتاب در هفت فصل به تاریخچه و اهمیت و نقش روابط عمومی در ایران و جایگاه روابط عمومی در هزاره سوم پرداخته است.

در ابتدای این کتاب مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمان طی یادداشتی مطالعه این کتاب را به همه علاقمندان به این رشته و رشته های مرتبط روابط عمومی توصیه کرده است.

همچنین در مقدمه این کتاب آمده است، روابط عمومي عبارت است از دانشي كه بوسيله آن سازمانها آگاهانه مي‌كوشند به مسئولت اجتماعي خويش عمل نمايند تا بتوانند تفاهم و پشتيباني كساني را كه براي مؤسسه اهميت دارند بدست آورند. روابط عمومي بخشي از وظايف مديريت سازمان است. عملي است ممتد، مداوم و طرح ريزي شده كه از طريق آن افراد و سازمان ها مي‌كوشند تا تفاهم و پشتيباني كساني را كه با آن‌ها سروكار دارند بدست آورند.

لازم به ذکر است علی کامیاب از فعالان رسانه ای کرمان می باشد که به عنوان نویسنده، دبیر خبر و مدیر خبرگزاری سالها در این عرصه فعالیت کرده است و درحال حاضر عضو شورای راهبردی اطلاع رسانی استان کرمان می باشد.


انتهای پیام

ارسال خبر به دوستان

* گیرنده(ها):

آدرس ایمیل ها را با علامت کاما از هم جدا نمایید. (حداکثر 3 آدرس پست الکترونیکی گیرنده را وارد نمایید)
متن ارسال:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
آدرس سایت شما:
* آدرس پست الکترونیکی:
* متن:
* کد مقابل را وارد نمایید: